sábado, 8 de janeiro de 2011

A Week in Review: 2011.1

I have to say, New Year's was great. Spending the weekend away from home with boyfriend and "in laws" turned out to be the best New Year's eve so far.
Unfortunately we had to come back on Sunday, because of the inevitable return to real life...

But the week was actually really nice. I had a friend's birthday on wednesday, which was fun as usual, started (quite slowly) my marathon of movies and set a few goals for this month. I actually realized, after having set the goals, that this month will be a lot shorter, considering I won't be home for ten days, but we'll go with it and see how it turns out.

Boyfriend was sick all week long, but I think he is now getting better, which makes me much happier. By the way, yesterday was his qualification exam for his masters. Well, QUALIFIED!! Not that we had any doubts about it, but it's always better once it's gone, right??

Yeah, I think I can say it was a good week, after all.

***

Eu tenho que admitir que o ano novo foi ótimo. Passar o final de semana fora de casa com o namorado e os irmãos dele tornou esse o melhor ano novo até agora.
Infelizmente nós tivemos que voltar no domingo, por causa do inevitável retorno à realidade

Mas a semana foi bem legal. Eu fui ao aniversário de um amigo na quarta, que foi divertido como de costume, comecei (apesar de bem devagar) a minha maratona de filmes e coloquei alguns objetivos para esse mês. Na verdade eu percebi, depois de estabelecer os meus objetivos, que esse mês vai ser bem mais curto para mim, dado que eu não estarei em casa por 10 dias, mas vamos deixar rolar e ver no que isso vai dar.

O namorado esteve doente a semana inteira, mas eu acho que ele está melhorando agora, o que me deixa bem mais feliz. Por sinal, ontem foi o exame de qualificação dele no mestrado. Bom, QUALIFICADO! Não que houvesse qualquer dúvida quanto a isso, mas é sempre melhor quando essas coisas passam, não??

É, acho que eu posso dizer que foi uma boa semana, afinal.

Nenhum comentário: